Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алфа ромео 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
    не само след 150
    за да не преписвам данните:
    http://clubalfaromeo.com/forum/showp...56&postcount=1
    Абсолютно - аз например тотално запуших вдлъбнатините зад задните гуми, и около ауспуха, тама където се получават празни пространства около задния бъмпер.......сега имам още няколко идеи за подобно "лечение".......Някой може би ще каже - "И като направиш това да не би да хвръкнеш и да вдигнеш 300?".......
    Е няма да хвръкна със сигурност, но оттук половин литър икономия на 500 - 600 км, оттам половинка, и ето ти бъчонка........
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
      Здравейте,

      крайно разочарован съм точно и направих снимки и смятах да се похваля но ми се уби желанието.

      . Друго когато карах колата с 190 км/ч и като погледнах индикатора за водата беше около 112-115 градуса. След това много трудно с пускане на парното на макс. се охлади до 90 градуса и тогава се изключи перката.Дали е нормално това или съм прегрял двигателя ( червената лампа не беше светнала).

      Колеги кажете вашите 156 2.0 ТС как се държат на пътя - каква максимална скорост сте постигали.

      Благодаря предварително за вашите отговори.
      Значи относно загряването-възможно е и да е от запушен катализатор, това може да причини загряване на високи обороти и големи скорости.
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #18
        Благодаря на всички за отговорите!

        Днес преди малко я изпробвах на къси растояния градско и ускорението беше добро. А утре по възможност ще я пробвам на извънградско на прав участък.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #19
          Колега, аз с моята на варненската магистрала съм развивал максимална скорост 232км/ч (по данни на GPS-а), но я карам само със 100 октанов бензин. Междудругото скорости над 180км/ч си е доста страшничко да не говорим, че и каручките ни не са първа младост.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

          Comment


          • #20
            На няколко места във форума вече са публикувани макс. конструктивни скорости, както и спец. калкулатор. Ше е хубаво да ги погледнете преди да почнете да вдигате по 240км/ч.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #21
              Баси. Аз моята с повече от 170 до сега не съм я карал. Вие къде ги развивате тез скорости? Аз като тръгна за някъде то само дупки.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Аз най много със 180 и винаги се случва да возя хора. До там нямам проблем, но колата става неуправляема според мен. 180 показва километража всъщност, но дали е толкова незнам и малко над 5000 оборота. За мен с тази кола по голяма скорост е с един крак в отвъдното.
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • #23
                  Аз съм двигал 170 с разбити задни напречни щанги и наистина усещах колата неуправляема. Сега не знам как ще е, но 170 е достатъчно добра скорост. По нашите пътища освен по магистрала няма къде да се поддръжа.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Абе те и едни магистрали мани мани. Караш със 170 и изведнъж камион решава с 90 да задмине жигула движеща се със 70 и стават червени дисковете. Изобщо тия тука дето ми пишат за по 200 и нагоре са ми странни малко. За мен не е важна максималната скорост а за колко време ускорява до 150, а моята ме задоволява напълно в това отношение.
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • #25
                      Освен дупки по пътищата е пълно с куки. Преди 2 седмици ме спряха с 162 км/ч, като отграничението беше 90 (пътя Е79 между Перник и Долна Диканя). Там си е магистрала, идеална, само дето има повече завои и ограничението е 90. За малко да ми вземат книжката, но отървах кожата. От тогава повече от 140 не.
                      Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                      Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                      Comment


                      • #26
                        [QUOTE=crocodil;309505]Освен дупки по пътищата е пълно с куки. Преди 2 седмици ме спряха с 162 км/ч, като отграничението беше 90


                        Ами то на куките това им е работата,да спират авиатори като теб.
                        Колега ти май не гледаш новините вечер.И колеги алфите са страст,но нека да ги караме внимателно.Колега успех и безаварийно каране.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                          Колега ти май не гледаш новините вечер.
                          И какво е по различното в новините по отношение на движението по пътищата в сравнение с преди 4-5-6-7-8-9-10-11-12-13 години назад.....няма разлика.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            И какво е по различното в новините по отношение на движението по пътищата в сравнение с преди 4-5-6-7-8-9-10-11-12-13 години назад.....няма разлика.....

                            Ами незнам ти ми кажи?
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment

                            Working...
                            X